info productsMahukah anda jika saya tunjukkan satu peluang perniagaan yang tidak perlu simpan stok, tak perlu modal tinggi dan buat sekali untung sampai bila-bila?

Biarlah saya perkenalkan perniagaan ini sebagai perusahaan produk maklumat.

Untuk pengetahuan anda, surat khabar, majalah, buku, ebook, audio pelajaran, video panduan merupakan cabang produk yang boleh di hasilkan daripada industri produk maklumat ini.

Industri ini pada asasnya tidak pernah goyang dan ianya akan kekal selamanya.

POTENSI DAN MASA DEPAN PERNIAGAAN

Perusahaan produk maklumat mempunyai   potensi   dan   prospektif  yang  cerah.   Ini  berdasarkan kepada beberapa perkembangan dan faktor semasa:

  • Orang  ramai  semakin  sedar  akan  kepentingan produk maklumat sebagai tersas kepada pembangunan masyarakat berilmu..
  • Orang ramai semakin sedar dengan kepentingan maklumat untuk tujuan aktiviti harian…

MENGAPA MEMILIH PERNIAGAAN INI

Jika anda sedang tercari-cari perniagaan yang boleh di mulakan dengan mudah, cepat dan berkesan saya sarankan supaya anda mencuba perniagaan ini.

Ini berasaskan oleh faktor-faktor berikut:

  • Tak perlukan persiapan yang rumit.
  • Tak perlukan pekerja yang ramai.
  • Mempunyai   potensi   yang   baik.
  • Kadar keuntungan lumayan.
  • Tak perlukan pengetahuan yang tinggi dan pengalaman yang mendalam.
  • Mudah dikendalikan dan tak rumit untuk dipelajari.

PROFIL PERNIAGAAN

PRODUK MAKLUMAT YANG MENDAPAT PERMINTAAN

Asasnya anda perlu bijak memilih bidang dan niche yang mendapat permintaan.
Di  antara  produk makumat yang  boleh di hasilkan dan di pasarkan :

  • Produk maklumat untuk kanak-kanak.
  • Produk maklumat untuk pelajar.
  • Produk maklumat untuk orang dewasa.

PROSES MEMULAKAN PERNIAGAAN

Sebelum perniagaan dijalankan, anda perlu mengetahui proses-proses untuk memulakan  perniagaan.

Terdapat  beberapa  perkara  yang  perlu  diambil  kira  bagi memastikan kejayaan sesebuah perniagaan untuk bersaing dengan perniagaan-perniagaan yang sedia ada dalam pasaran.

  1. Penubuhan Perniagaan

Sebelum memulakan perniagaan, anda perlu menubuhkan perniagaan terlebih dahulu.

Langkah-langkah dan faktor-faktor yang perlu diambil kira oleh seseorang bakal pengusaha sebelum menubuhkan sesebuah perniagaan adalah:

  • Pemilihan nama perniagaan.
  • Pemilihan jenis perniagaan.
  • Menyewa alamat pos.
  • Menyewa nama domain dan hosting website.
  • Ilmu pengurusan, pengeluaran dan pemasaran produk maklumat.

Related posts:

Bukti RM308,705 Di Rumah!

Nak Pengsan Tengok Duit Masuk Hari2...RM0 Kepada RM308,705 Dengan Senang!

Dapatkan Laporan Percuma Rahsia Orang Kaya Buat Duit Dengan Membuat Pendaftaran Keahlian Di Sini!


11 Responses to “Perniagaan Produk Maklumat”

  1. perlu modal bpa bnyk?x tpu ke?kna cri org ke?

  2. saya amat berminat untuk menjana pendapatan
    tetapi adakah ia bersesuaian dengan saya yang msh berlajar
    jika bersesuaian saya harap dapat dibantu untuk memulakan perniuagaan

  3. @muhamad saiful : Perniagaan produk maklumat/ebook ini bersesuaian kepada sesiapa sahaja.

  4. Xda modal lg la.reg dan aktifkan percuma boleh tak dpt komisen saya bayar

  5. sy dh terlibat ngan berbagai biz samada manual @ internet tp semua tk genuine….camne nak nak diri sendiri @ kita perlu face to face

  6. sy nk join tp skunk nie sy xd modal lg…cm ne ea??bley x klu nnt dpt komisen bwu sy byr….

  7. Ape produk yang perlu saya jual….saya masih buntu…?

  8. saya blum ada modal lgi skrg ni camna,,,kna cari downline ker?

  9. mcam mana nak mula ….. berapa bayarannya …apa yang harus saya lakukan

  10. Saya dah register ahli FLB Pro dan dah byr sebyk RM295.. tapi nampak gaya macam kena byr lagi utk langkah yang seterusnya..beul ke begitu? Saya sudah keliru ni.. Kalau macam ni susah lah.. asyik kena bayar je…

Sorry, the comment form is closed at this time.

© 2015 Perkongsian Peluang Dan Ruang Bisnes Suffusion theme by Sayontan Sinha